Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство (МЗШВ), во рамките на Проектот за модернизација на земјоделството финансиран од Меѓународната банка за обнова и развој (Светска банка), организира меѓународен вебинар посветен на јавната набавка, на кој ќе биде претставена значајна градежна можност – изградбата на Логистички и дистрибутивен центар (Агро-прехранбена платформа – AFP) во Скопје. Проектот претставува една од најголемите јавни инвестиции во логистичка инфраструктура во Република Северна Македонија, финансирана од Светска банка.
Целта на оваа сесија е да се претстави претстојниот процес на јавна набавка, да се објаснат главните квалификациски и евалуациски барања и да се обезбеди навремен увид во тоа како заинтересираните компании можат ефикасно да учествуваат во претстојниот тендер. Со учеството, компаниите ќе добијат јасна слика за обемот на проектот, очекуваните капацитети на изведувачите, тендерските процедури и обврските за усогласеност согласно стандардите за јавни набавки на Светска банка.
Овој вебинар е наменет пред сè за градежни компании, изведувачи, инженерски фирми, здруженија и конзорциуми со искуство во проекти за голема инфраструктура, логистички објекти, индустриски зони или развој на агро-прехранбени капацитети. Тој исто така ќе биде од корист и за консултанти, добавувачи и потенцијални партнери кои имаат интерес да се вклучат во идните фази на проектот.
Настанот има за цел да поттикне транспарентност, инклузивност и значајна соработка со меѓународниот градежен пазар, истовремено обезбедувајќи дека процесот на јавна набавка е усогласен со најдобрите практики и пазарни реалности. Учесниците ќе имаат можност да се запознаат со техничкиот опсег на работите, квалификациските критериуми, барањата за доставување на понуди и целокупната структура на процесот на набавка.
Вебинарот ќе се одржи виртуелно на 27 ноември 2025 година, во 14:00 часот по средноевропско време (CET), преку Microsoft Teams. Врската за состанокот и агендата се приложени кон оваа покана.
Ве молиме да го потврдите учеството на вашата компанија на вебинарот со испраќање е-пошта на procurement@amp.mk најдоцна до 20 ноември 2025 година. Заедно со потврдата, љубезно ве замолуваме да го доставите и пополнетиот прашалник што е приложен кон поканата. Вашите одговори ќе му помогнат на Проектниот менаџерски тим да го прилагоди процесот на набавка кон пазарните реалности и ќе бидат третирани со највисоко ниво на доверливост.
Ги охрабруваме сите заинтересирани компании и партнери да се приклучат и активно да учествуваат во обликувањето на конкурентен и добро информиран процес на јавна набавка.